El Mercat de Pagès de La Sagrera es queda a la Plaça de l’Assemblea
El Mercat de Pagès de La Sagrera es queda a la Plaça de l’Assemblea
El Mercat de Pagès de La Sagrera i la Xes Sant Andreu volem compartir una molt bona notícia amb totes vosaltres:
El mercat es queda! Tindrà llicència per continuar a la plaça Assemblea de Catalunya fins al 2034.
Aquesta fita és un èxit col·lectiu que volem celebrar i agrair Als veïns i veïnes, clientes i clients, a les entitats i col·lectius del barri: Gràcies! Gràcies a vosaltres hem pogut defensar el nostre lloc i el projecte: un espai de trobada entre el camp i la ciutat, de consum responsable i de relació comunitària.
També volem fer un reconeixement especial a la Coordinadora de Mercats de Pagès de Barcelona, que ens ha acompanyat durant tot el procés i ens ha ajudat a fer sentir la nostra veu més enllà del barri. La seva tasca és essencial per defensar el paper dels mercats de pagès a la ciutat i el dret de la pagesia a vendre directament els seus productes.
Seguirem treballant per un barri viu i sostenible, reforçant un model d’economia local que integra la petita pagesia. Us esperem a la plaça Assemblea de Catalunya per continuar teixint comunitat i omplint els cistells de producte fresc, de proximitat i ecològic.
Gràcies per fer-ho possible!